FTTB Installation

Level 1a

hi im youngchul kim.. im unhappy now.
your installation guy has been my apartment today at 12pm.
but unfortunately installation guy said that can't finish today because
he can't find telecom port. ok. i understood the issue.
however i took day off for today. which mean i have to take my day off again? seriously????
when you fix the problem?? your guys hasn't mention yet... tpg money already took from me..
services is not good..

5 REPLIES
Moderator

Hi @skyunder1,

 

Welcome to TPG Community!

 

We have located the account using your community details and we can see that you have been in touch with our Provisioning Team. 

 

We will make a follow up to ensure that a feedback will be provided as soon as possible and will have the case manager contact you to discuss the matter.

 

Should you have a preferred contact number and time, please send it via private  message. Thank you.

 

 

Moderator

Hi @skyunder1, we can see that our Provisioning Team has been in touch and discussed the concerns you have raised.

 

Should you have further queries, please let us know. Thank you.

Level 1a

So??? What’s you guys plan.. what you gonna do?

Moderator

Hi @skyunder1, we can see that you have been advised by the case manager that you will need to hire a private technician to fix the internal wiring issue that the previous technician has identified.

Moderator

Hi @skyunder1, we can see that the order has been completed and the service has been installed.

 

We can also see that the connection is working.

 

Should there be any issues, feel free to drop us a message. Cheers!